Antreprenorii trebuie să se uite la raportul calitate-preţ în relaţie cu produsele deja existente pe pieţele vizate atunci când vor să facă export pe pieţe internaţionale

Aurel Cîrstea, consultant şi auditor de business: Este important să ştii care va fi impactul produsului tău pe piaţa pe care vrei să intri. Se poate întâmpla să ieşi cu un produs care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.