Piaţa de francize, un business de peste 7,2 miliarde de lei
Antreprenorii români se extind în franciză: Dragoş Petrescu atacă provincia cu Hanu’ Berarilor, iar Petru Chiriac se pregăteşte de primele parteneriate Il Passo
În urmă cu câţiva ani expansiunea în franciză era realizată în principal de către grupurile străine care atrăgeau astfel parteneri români care cunoşteau piaţa şi consumatorul. În...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Noul kilometru zero în HoReCa: Piaţa Amzei şi împrejurimile au adunat 30-40 de restaurante şi cafenele. În total, în Bucureşti sunt peste 7.500 de restaurante, baruri, pizzerii, cafenele, potrivit ANVSA
- Grupul eMAG a ajuns la afaceri de aproape 10 miliarde de lei în 2021, mai mari cu 11%. În România, afacerile retailerului au fost de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5%
- Antreprenori locali. Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: Calculăm costurile şi de două ori într-o săptămână, în funcţie de preţurile noi care vin la inputuri
- eMAG a avut în 2021 în România afaceri de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior. Iulian Stanciu: Cel mai important este că obiceiurile de consum din pandemie s-au păstrat
- Economiştii polonezi nu se aşteaptă ca piaţa locală să fie inundată de produse agricole ucrainene