ANALIZĂ
Analiză ZF. Cum se vede digitalizarea în comerţul alimentar: Peste 1.200 de case de marcat self-checkout au fost instalate în supermarketurile şi hipermarketurile din România, cele mai multe în pandemie. Expansiunea continuă
♦ Carrefour a lansat în 2021 primul hipermarket exclusiv cu case de marcat de acest tip ♦ În toate hipermarketurile Cora şi Auchan există case fără casier ♦ În cazul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia producţiei de vin din România între 2017 şi 2021
- Grafic: Cine sunt marii producători de vin ai lumii
- Exporturile de consumabile pentru produsele fără fum din fabrica din Otopeni ale Philip Morris România au crescut de peste şapte ori în cinci ani şi au sărit de 700 milioane de euro în 2021
- Programul IMM Prod, prin care pot obţine finanţări antreprenorii implicaţi în producţie, a devenit operaţional. BCR este una dintre băncile participante
- Cumpănă a deschis a treia fabrică de îmbuteliere a apei în sistem water cooler, cu o capacitate de îmbuteliere de 360.000 bidoane lunar