ANALIZĂ

Analiză ZF. Un pariu de 1,5-2 mld. lei: cinci din cei zece jucători din comerţul modern dezvoltă mărci private româneşti într-o perioadă în care consumatorii vor să cumpere local

♦ Mărcile private sunt un pariu mai vechi al jucătorilor din comerţul modern local, un pariu ce datează de circa 12-13 ani şi care a ajuns astăzi să le rotunjească încasările cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.