ANALIZĂ ZF. Radiografia industriei alimentare şi a băuturilor din UE: în România se alocă cel mai mare procent din cheltuieli pe mâncare, dar producătorii sunt pe locul 14 după cifra de afaceri. Liderii pieţei europene sunt în continuare Franţa, Germania, Italia şi Spania, care domină ca business şi industria alimentară şi a băuturilor
♦ Europenii au alocat în 2020 circa 1.400 de miliarde de euro pe mâncăruri şi băuturi, adică circa 21,6% din bugetul lor de cheltuieli ♦ Ca pondere din ...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Ostahie, fondator Altex: Segmentul electro-IT nu a scăzut valoric, dar vedem o scădere a volumelor
- ZF Agropower. Anul agricol 2023 aduce producţii de excepţie, dar se văd preţuri mici la orizont
- Cum arată piaţa agricolă. România are aproape 800.000 de fermieri: cei mai mulţi se află în judeţele Suceava, Bihor şi Dolj
- Ziarul Financiar publică astăzi Atlasul de Business al României – ediţia a doua. Cum se vede „acoperirea naţională” din retailul modern, piaţa care a crescut de la un magazin în 1996 la peste 4.300 în prezent
- Antreprenori locali. Creşterea dobânzilor scade alocarea de fonduri pentru achiziţionarea de tractoare agricole noi. Irum Reghin: „Instabilitatea economică s-a resimţit puternic în sectorul agricol“