ANALIZĂ ZF. Comerţul alimentar va ajunge la 25 mld. euro până în 2025, urmând să crească în medie cu 5% pe an. Cota de piaţă a reţelelor străine va urca la 80%. Anul trecut, comerţul alimentar a ajuns la 19 mld. euro, continuându-şi trendul ascendent în pofida pandemiei de COVID-19
♦ În ultimii cinci ani (2015-2020) piaţa a crescut cu 4 mld. euro, iar avansul va continua în mod similar până în 2025 ♦ Principalele segmente câştigătoare în următorii...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- FinTech-ul turcesc Token Financial Technologies, parte a grupului care deţine şi marca Arctic, intră pe piaţa din România prin brand-ul Odero, cu o investiţie de 7 milioane euro
- Cel mai mare trafic din istoria Portului Constanţa: 75,5 milioane de tone anul trecut, plus 12%. Mărfurile pe relaţia cu Ucraina au reprezentat 15% din totalul traficului
- tbi bank integrează o soluţie de plată de tip Buy Now Pay Later pentru comerţ online, printr-un parteneriat cu platforma easySales
- Radu Dumitrescu, partener coordonator consultanţă financiară, Deloitte România: România este o piaţă atractivă pe zona de M&A şi mulţi investitori străini se uită cu atenţie la această zonă
- Grafic: Cine sunt principalii exportatori de alimente, legume şi fructe ai României