Analiza de luni. Comerţul alimentar şi afacerile de familie din România: Unii dintre primii antreprenori care au pariat pe retail au dispărut în negura timpului, dar o nouă generaţie vine tare din urmă. Care sunt businessurile locale care prind avânt în comerţul alimentar şi cine sunt pionierii acestui sector?
♦ Familiile Penescu, Cuc şi Şoloman, alături de antreprenori precum Răzvan Petrovici sau Ion Avram s-au numărat printre primii investitori care au pus bazele comerţului alimentar...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt domeniile domentului, validate de juraţii VINARIUM, cel mai important concurs de vinuri din Europa Centrală şi de Est. Lumea întreabă. A.I. răspunde. VINARIUM decantează
- Mobexpert lansează un card de credit co-branded în parteneriat cu UniCredit. Adelina Badea, CEO Mobexpert: Ne dorim ca experienţa de cumpărare să fie în continuare cât mai uşoară şi personalizată
- Confirmare: Tranzacţie de 130 mil. lei cu acţiuni Aquila printr-o ofertă fulger, adică 8% din companie. Preţ cu 9% mai mic faţă de cel de tranzacţionare
- Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell) a deschis în staţiunea Riccione, în apropriere de Rimini, primul restaurant sub brandul Cioccolatitaliani, în urma unei investiţii de 600.000 euro
- ZF Bankers Summit 2025. Ştefan Toderiţă, Head of Sales, Mastercard : Tinerii din Gen Z compară serviciile unei bănci cu experienţa oferită de alţi furnizori de servicii şi vor să vadă acea rapiditate replicată şi la nivel bancar