ANALIZĂ. Cum a trecut România în ultimii 20 de ani de la „ţara berii la PET“ la tot mai multe microberării, dar fără investiţii în fabrici mari de la zero. Ce fabrici mari şi-au închis porţile
Peste 95% din cifra de afaceri din industria berii este realizată de patru mari companii – Ursus Breweries, HEINEKEN România, Bergenbier şi URBB (Tuborg), care împreună au astăzi 9...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul apei Aqua Bilbor, preluat de grupul Agro-Chirnogi SA şi Maria Trading
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cei mici care au reuşit
- Mihai Găvan, TotalSoft: studiile arată că folosirea AI poate creşte productivitatea şi că o nouă tehnologie aduce cu sine noi joburi
- Fortim: Companiile au închiriat în 2023 mai putine spatii de birouri în afara Bucureştiului, centrele regionale generând doar 18% din volumul raportat în Capitală. Cel mai mic grad de neocupare este la Iaşi (7%) şi cel mai mare la Bucureşti (15%)