Afaceri de la Zero. Patru tineri au creat brandul de textile NERV în urmă cu zece ani şi l-au extins cu o gamă de ochelari şi accesorii cu care merg la târguri. Încă de la început, brandul a fost şi este prezent la evenimente precum Electric Castle, Untold, Neversea, Femei pe Mătăsari, Awake şi alte festivaluri

NERV este numele pe care patru tineri antreprenori l-au ales pentru a defini entuziasmul lor în debutul unui business care a luat naştere acum zece ani. Totul a pornit de la o căutare de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.