Afaceri de la zero. Dan Cornea a creat brandul de hârtie igienică din bambus Bambooda, în care a investit 25.000 de euro: „Suntem în discuţii cu magazine de retail şi cash & carry“

Dan Cornea, cu experienţă în in­dustria navală, a luat dru­mul antreprenoriatului anul acesta, după două decenii de navigat pe apă, când i-a venit o idee inspirată din călătoriile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.