Afaceri de la zero. Cum au crescut? Laurent Pfeffer, antreprenorul francez care a fondat brandul Catleya, o cramă boutique în Corcova, judeţul Mehedinţi, dezvoltă partea de turism şi vrea să ducă vinurile sale pe cât mai multe pieţe externe
♦ Vinurile sunt prezente în magazine specializate din Franţa şi în unele reţele de retail din România ♦ O sticlă are un preţ cuprins între 4 şi 15 euro, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Olandezii sunt „unici“ şi „inovatori“ în lume cu grădinile urbane pentru autoconsum, iar românii, cu 2,9 milioane de gospodării care îşi fac propria mâncare, sunt consideraţi „subzistenţi“. Cum schimbăm eticheta?
- La French Tech Bucharest. From Ideas to Action: Climate Finance Strategies That Work. Sustenabilitatea nu mai este doar o tendinţă, ci o necesitate
- Bursă. Marius Alexe, investitor şi membru CA Norofert, a investit peste 245.000 de euro în obligaţiuni ale producătorului de inputuri agricole. Cum motivează
- Un producător de mobilier din Republica Moldova trimite 5% din producţie în România. „Suntem prezenţi pe piaţa din România de mai bine de doi ani şi dorim să extindem portofoliul de clienţi, incluzând birouri, spaţii comerciale, malluri, hoteluri, şcoli,
- La French Tech Bucharest. From Ideas to Action: Climate Finance Strate-gies That Work. Sustenabilitatea nu mai este doar o tendinţă, ci o necesitate: companiile trebuie să adopte strategii verzi pentru a rămâne competitive în faţa schimbărilor climatice