Doar 3 producători români au intrat pe nişa produselor fără gluten, o piaţă de 44 mil. lei anual. „Există perspectivă în piaţa produselor fără gluten din România, putem să producem la preţuri mici, putem dezvolta produse.“
Piaţa românească a produselor fără gluten, o proteină care se regăseşte în cereale precum grâu, orz, secară, se bazează pe trei producători locali cu linii certificate de producţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia creşte, chiar înainte să vină creşterea TVA: în iunie, inflaţia a urcat la 5,7%, după ce în mai a atins 5,5%, cel mai ridicat nivel din ultimul an şi jumătate. Preţurile la alimente şi servicii au crescut, în medie, cu peste 7%
- Surpriză pe piaţa de retail: METRO reia expansiunea în cash&carry după mai bine de zece ani şi vrea încă trei magazine
- Electryphy, un brand românesc de echipamente sportive pentru tenis lansat în iunie de doi antreprenori, vrea să facă deja primii paşi în afara ţării
- Shrinkflation: guvernul maghiar ia o nouă decizie
- Franţa are o agenţie care sprijină agricultura ecologică şi 1 euro investit aduce 4 euro în economie. România vrea să facă o agenţie similară, iar legislaţia există încă din 2019