Exerciţiu de imaginaţie: România, fără companii puternice, nu reuşeşte să fie o forţă în producţia alimentară europeană şi nicio societate cu sediul pe plan local nu a reuşit să ajungă în topul regional
♦ Cum ar arăta industria alimentară românească cu zece companii antreprenoriale cu afaceri de 500 mil. euro ♦ În prezent, conform datelor de la Registrul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Creştere dramatică a falimentelor magazinelor mici în Germania
- Americanii iau cu asalt magazinele cu preţuri reduse pe fondul crizei accesibilităţii
- Câte produse „made in Romania“ sunt de fapt în marile magazine? Noile date de la Consiliul Concurenţei contrazic informaţiile de la Ministerul Agriculturii şi chiar pe cele de la Concurenţă de acum nici un an
- ZF Agropower. Flavius Şerb, cu 350 de capete de porci în fermă, spune că 2025 a adus una dintre cele mai slabe cereri pentru material genetic mangaliţa din ultimii opt ani
- Ultima strigare pentru companiile care vor să ia fonduri nerambursabile de până la 10 mil. euro pentru fabrici de pâine, bere sau îngheţată. Bugetul: 165 mil. euro