Scumpirea alimentelor îi lasă pe români fără bani pentru altceva
ANALIZĂ ZF. Puterea de cumpărare a scăzut în 2022 pentru prima dată după 2011. Unu din patru lei cheltuiţi de o familie din România merge pe mâncare şi băuturi nonalcoolice
♦ România este ţara din UE care cheltuie cel mai mult pe mâncare şi băuturi nonalcoolice ca pondere în total buget de cheltuieli per gospodărie ♦ Spre comparaţie,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Aceeaşi Mărie, cu altă... identitate vizuală
- Producătorul apei Aqua Bilbor, preluat de grupul Agro-Chirnogi SA şi Maria Trading
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cei mici care au reuşit
- Mihai Găvan, TotalSoft: studiile arată că folosirea AI poate creşte productivitatea şi că o nouă tehnologie aduce cu sine noi joburi