România are cele mai mici preţuri din Uniunea Europeană, dar veniturile mici aduc puterea de cumpărare la coada clasamentului european
♦ Produsele şi serviciile din România costă, în medie, cu 45% mai puţin decât preţurile medii europene, iar cele din Bulgaria sunt cu 44% mai ieftine decât media europeană....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Aceeaşi Mărie, cu altă... identitate vizuală
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cei mici care au reuşit
- Panel în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2024 - Ce urmează în e-commerce, care va avea loc marţi - 2 aprilie: Cât de mult contează opţiunile de plată în decizia de achiziţie?
- Care este viitorul portului Constanţa în faţa schimbărilor geopolitice? Urmăriţi ZF Live joi, 28 martie, ora 12:30, o discuţie cu Laurenţiu Mironescu, director de exploatare, COREMAR