Interviu. Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est la Accor: Vrem să aducem branduri noi. Ne uităm la Bucureşti, unde am vrea să aducem branduri precum Mama Shelter sau 25 hours, există mult potenţial pe zona de lifestyle

♦ Accor este grupul hotelier cu cea mai rapidă expansiune, ajungând la 15 hoteluri deschise şi altele care vor fi inaugurate în următorii ani ♦ Accor a anunţat proiecte şi în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.