Cum şi-au împărţit teritoriul Capitalei cei mai mari retaileri de bricolaj din România? Retailerii de bricolaj concurează pe o piaţă a cărei valoare este estimată la peste cinci miliarde de euro anual

♦ Lider este Dedeman, care şi-a ancorat în Bucureşti şapte din cele aproape 60 de magazine ale sale din România. Cu peste 20 de magazine pline de materiale de construcţii şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.