Silvia Sticlea, Nestlé România: Vrem ca şi în 2023 businessul să se menţină pe un trend ascendent. Ce ne au arătat ultimii ani însă, e că niciun an nu seamănă cu altul. În 2021, în România, Nestlé a obţinut afaceri de 1,1 mld. lei, plus 18%

♦ Gigantul elveţian are nouă divizii, printre care Nespresso, Nestlé Professional şi Cereal Partners Worldwide CPW. Silvia Sticlea, country mana­ger Nestlé România, spune că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.