Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei, în creştere cu circa 70%. ”Dacă păstrăm trendul de creştere, avem şanse să depăşim obiectivul de vânzări de anul acesta, de 19 milioane de euro”

Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei (11,7 mil.euro), incluzând platforma online, faţă de 34 milioane lei (6,9 milioane euro) în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.