Paul Zarzără, UNIQA Asigurări: Mai puţin de 1% din IMM-uri deţin o soluţie de protecţie financiară a afacerii. Există un deficit de asigurare semnificativ. Doar pentru cele mai importante cinci daune pe segmentul corporate şi IMM în 2021, UNIQA a plătit despăgubiri în valoare de 6,3 milioane de euro
Servicii şi comerţ, construcţii civile sau industriale, HoReCa, clădiri şi birouri, industrie alimentară, industrie uşoară, medicală sau farmaceutică - sunt principalele domenii din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect. „Unde-i dialogul?“, întreabă antreprenorii din IMM-uri. „Statul şi băncile ne spun, ne prezintă, dar nu stau să ne asculte. Noi ne ajutăm singuri!“
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export
- ZF Live. Emanuel Oprea, COO, Poultry Investment: Ne-am bugetat afaceri de 80 mil. euro anul acesta. Vrem să transformăm brandul Puiul de Crăieşti dintr-un brand regional într-unul naţional