Carrefour: Am observat o uşoară schimbare a comportamentului de consum, în special în ţările europene cu inflaţie galopantă, precum Spania şi România. Oamenii sunt mai atenţi la banii pe care îi au şi la modul în care îi cheltuie dat fiind că inflaţia mănâncă din puterea de cumpărare

Vânzările brute (cu TVA) ale Carrefour România s-au apropiat în primul semestru din acest an de pragul de 1,2 mld. euro după o creştere de 5,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2021. Like...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.