Celebrul cotidian american The Wall Street Journal: Petrecerea cripto s-a încheiat. Industria criptomonedelor a fost construită pe fanfaronadă, entuziasm şi optimism. Toate trei sunt în criză în aceste zile, pe măsură ce pierderile şi concedierile se înmulţesc

În duminica de la Super Bowl, o reclamă Crypto.com cu miliardarul LeBron James, starul NBA, a luminat televizoarele a milioane de americani. „Dacă vrei să faci istorie, trebuie să iei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.