Daniel Nicolae, fondator al Innoship: „Un proces de livrare rapid şi flexibilitatea opţiunilor multiple de livrare oferite la checkout vor încuraja decizia de achiziţie online“. Piaţa comerţ online va creşte cu 5% - 10% în 2022, mai lent decât anul trecut, când a ajuns la 6,2 miliarde de euro
♦ Circa 33% dintre consumatori preferă să plătească online cu cardul, segmentul crescând de la 10% înainte de pandemie.
Retailerii activi în sectorul de e-commerce trebuie să ia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Ce planuri de investiţii are pentru 2024 grupul Bravva Angels, care susţine femeile să înfiinţeze şi să finanţeze start-up-uri tech? Ce program de incubare pregăteşte? Detalii de la Ilinca Păun,
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate IT&C. IT-ul, motorul care dă forţă economiei româneşti
- Fintech-ul polonez XTB anunţă că România se află pe locul 4 după creşterea numărului de clienţi şi locul 6 după mărime, din cele 20 de pieţe pe care activează platforma de investiţii
- Cosmin Spineanu, Manager Vânzări Corporate, iSTYLE România: Începem să vedem o reîntoarcere la birouri. Dacă în anii trecuţi se solicita livrarea comenzilor către adresele angajaţilor, acum se solicită livrarea la sediul companiilor