Inflaţia se vede deja în comportamentul de consum: În primul trimestru din 2022, opt din zece categorii FMCG aveau preţuri mai mari decât în urmă cu un an. Reacţia consumatorilor? Orientarea către bunuri mai ieftine

♦ Românii au alocat în perioada ianuarie-martie 2022 cu 7% mai mulţi bani pentru produsele de larg consum faţă de aceleaşi luni din anul anterior, iar cea mai mare parte din suma...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.