Cum arată zona din faţa magazinului Bucureşti din centrul vechi, pe care Nicuşor Dan şi l-a ales sediu de campanie înainte de a deveni primar? Nicuşor Dan a ales ca sediu de campanie chiar magazinul Bucureşti de pe Lipscani, motivând că îl consideră „un loc simbolic pentru Capitală“

Pavajul cârpit, cu dale lipsă, nisip şi gropi – aşa arată esplanada din faţa magazinului Bucureşti, un proiect care ar trebui să fie iconic pentru zona centrală a Capitalei. Imaginea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.