George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul mediu de promovare în online a fost mai mare cu circa 5% în ultimele 12 luni decât în aceeaşi perioadă anterioară

„În ultimele 12 luni, avem o medie de buget de 3.000 de euro lunar investit în Google Ads şi Facebook Ads. Cel mai mic buget a fost în jur de 1.000 de euro pe un singur canal.”...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.