REPORTAJ ZF. Ce se întâmplă cu centrul Capitalei, zona din jurul kilometrului 0, un simbol al Bucureştiului? Cum a decăzut zona Unirea-Universitate: de la Intercontinental fără brand la spaţiile goale de la magazinul Unirea şi plecarea numelor ca Zara, Bershka şi Starbucks

♦ În Piaţa Universităţii, fostul hotel Intercontinental a pierdut brandul, literele au fost date jos de pe faţadă. Se anunţă o investiţie de 21 mil. euro, iar noul nume este...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.