De ce creşte accelerat formatul de discount în România. Penny România: Sortimentul numără relativ puţine articole, aspectul magazinului e standard şi lanţul de aprovizionare este organizat prin depozite centrale

♦ Discounterul Penny are pe plan local o reţea de circa 300 de magazine cu care acoperă atât oraşele mici şi medii, cât şi cele mari ♦ Pentru 2022 este planificată o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.