Analiză ZF. Vânzările de mărci private iau avânt, cu un plus 15% în 2021, iar inflaţia le suflă şi mai mult vânt în pânze. Anual românii cheltuie 3-3,6 mld. euro pe mărcile retailerilor

♦ Cota de piaţă a mărcilor private a ajuns la finalul anului trecut la 15,1% în totalul vânzărilor FMCG ♦ Media europeană este undeva la 18%, deci loc de creştere există...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.