Inter fără Intercontinental. O lună de la „căderea“ brandului de pe hotelul emblemă al Capitalei, care este impactul? Hotelul ar urma să intre într-un proces de renovare anul acesta şi va avea ca termen de finalizare anul 2024. Investiţia în hotel s-ar situa la circa 21 mil. euro

A trecut mai bine de o lună de când hotelul simbol al Bucu­reştiului a adoptat o nouă identitate. Nu­mele brandului Intercontinental, care putea fi văzut din aproape orice colţ al Pieţei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.