Tinerii şi-au cumpărat la fel de multe haine în pandemie, însă au restrâns bugetul destinat cursurilor şi activităţilor educaţionale. Jumătate dintre tinerii din generaţia Z spun că obişnuiesc să cumpere în egală măsură din online şi offline, dar a crescut numărul celor care au început să cumpere mai mult din online

Tinerii din generaţia Z, adică cei cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani, au achiziţionat la fel de multe articole vestimentare în pandemie, însă bugetul cursurilor online şi a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.