De la primul locker în 2018 la o reţea de 2.700 de easybox-uri în România şi Ungaria. Compania de curierat Sameday a încheiat anul 2021 cu un plus de 60% al veniturilor şi ajunge de la 13 la 640 mil. lei în şase ani
♦ „Avem o reţea de 2.700 de easybox-uri. Ne propunem ca până la finalul anului 2022 să depăşim 4.000 de lockere“ ♦ Circa 20% din easybox-uri se află în oraşele mici,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marii câştigători ai războiului din Ucraina: Patru companii portuare, Socep, TTS, Comvex şi Romnav, şi-au majorat capitalizarea de la 200 de milioane de euro la 800 de milioane de euro în doi ani. Cine sunt acţionarii companiilor care controlează activita
- Lecţii de Business. Marius Ştefan, Autonom: Oportunităţile vin din muncă. Dacă stai în birou şi aştepţi ca cineva să îţi propună business, vei vedea că de fiecare dată când bate cineva la uşă, încearcă să-ţi ia banii, nu să ţi-i ofere
- Asigurătorii sunt împotriva eliminării dspăgubirilor cash la RCA. ZF Live Mădălin Roşu, preşedintele BAAR: Dacă cineva are o daună, are două variante, să încaseze banii în contul propriu sau să repare vehiculul într-un service autorizat. Propunerea care
- Miliardarul Daniel Kretinksy vrea să pună mâna pe Royal Mail din UK
- ZF Live. Oana Neneciu, Ecopolis: „Depăşim valorile maxime admise pentru protejarea sănătăţii umane în Bucureşti. Trebuie să reducem viteza în zonele rezidenţiale, preferabil chiar în tot oraşul“