ANALIZĂ

România mai are 83 de ataşaţi comerciali în întreaga lume, cu 40% mai puţini decât în 2010. Antreprenorii români: E nevoie de ataşaţi comerciali pentru a promova brandurile locale în lume. Nu avem ataşaţi comerciali în marile ambasade ale României care să pună umărul la dezvoltarea brandurilor româneşti. Sunt multe, extrem de multe produse alimentare cunoscute

♦  „În trecut, erau echipe de vânzări, ataşaţi economici pe lângă ambasade, care chiar reuşeau să promoveze produsele româneşti, şi asta ajuta foarte mult ţara“ ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.