ANALIZĂ ZF
Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori
♦ Recent, 136 de state din lume, inclusiv România, au semnat un acord istoric ce prevede impunerea unui impozit minim de 15% pe profiturile multinaţionalelor şi o taxare a acestora în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Evoluţia comerţului în era digitală – provocări şi tendinţe în eforturile de adaptare la preferinţele consumatorilor
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Angajaţii BCE, revoltaţi cu privire la folosirea unui ulei de măsline de calitate inferioară la cantine
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Comerţul, unul dintre cei mai mari angajatori din economie, trage salariul mediu în jos. Un angajat din comerţ câştigă, în medie, cu 11,5% mai puţin decât salariul mediu net pe economie. Ecartul e la minimul ultimilor ani, dar există în continuare