ANALIZĂ

Impactul pandemiei asupra pieţei de cosmetice şi de bunuri de îngrijire personală. În România şi Bulgaria vânzările au scăzut cel mai puţin în 2020, iar anul aceasta este aşteptată o revenire în toată Europa. Un român a cheltuit lunar anul trecut pe creme, produse de machiaj şi parfumuri 18,5 euro, aproape de două ori mai puţin decât un slovac, spre exemplu

♦ Totuşi, consumul de astfel de bunuri în România se apropie de nivelul din alte ţări mai dezvoltate precum Cehia sau Croaţia, arată datele companiei de cercetare de piaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.