Javier Garcia del Valle, CEO-ul Happy Tour: Marile companii nu îşi mai trimit angajaţii la întâlniri de o zi în Austria sau Franţa, le organizează online. Cererea pentru bilete de avion a scăzut. Acest segment generează doar 40% din afaceri, faţă de 60% anterior

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri de 12 milioane de euro, cât nivelul înregistrat pe tot...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.