Transportul feroviar ar putea fi o alternativă la cel aerian, dar nu şi în România: trenurile locale merg cu o viteză medie de 55 km pe oră, ceea ce înseamnă chiar şi zeci de ore către cele mai căutate destinaţii
♦ OBC Transeuropa, un think tank focusat pe zona de sud-est a Europei, a analizat 150 de rute dintre cele mai aglomerate din Europa, printre care şi zborurile dintre Bucureşti şi Roma sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un nou gigant auto ar putea sosi în Ungaria? Investiţiile masive chinezeşti injectează deja miliarde de euro în economia maghiară
- Polestar s-ar putea folosi de uzina din SUA pentru a exporta către Europa pe fondul tensiunilor în creştere dintre UE şi China
- Panattoni pătrunde în Arabia Saudită
- Exclusiv ZF Corporate Delia Mircea, proprietar Contzilla: Începutul de an a adus presiune din partea Fiscului asupra antreprenorilor cu creşterea de taxe dar şi la nivel declarativ
- Exclusiv ZF Corporate Sterică Fudulea, CNIPMMR: Anul trecut s-au înfiinţat cu 68.139 de companii mai multe faţă de 2022. Apetitul antreprenorial este pozitiv, avem nevoie de mai multe programe de susţinere.