Pawel Musial, CEO al Profi: Viitorul aparţine magazinelor fizice mici. Online-ul nu va ajunge să mănânce mai mult de 15% din comerţul alimentar. Profi are peste 1.500 de magazine offline în România, retailerul obţinând în 2020 afaceri de 8,8 mld. lei, plus 22%

Pawel Musial, CEO al lanţului de magazine Profi, spune că deşi lumea consideră comerţul alimentar ca fiind ceva primitiv, el cu greu ar putea numi vreun domeniu a cărui dificultate să fie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.