ANALIZĂ

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 13% în vara lui 2021 faţă de aceleaşi luni de anul trecut. În Bucureşti şi Ilfov ritmul e la jumătate. Pentru a analiza evoluţia vânzărilor se iau în calcul atât expansiunea, cât şi inflaţia şi influenţa promoţiilor la raft. Mai exact, creşterea se calculează pornind de la preţul pe care îl plăteşte un consumator la casă

Braşov, Timiş, Cluj, Constanţa, Bihor şi Iaşi sunt judeţele cu cele mai importante creşteri ale vânzărilor de bunuri FMCG în perioada iunie-au­gust 2021 faţă de aceleaşi luni din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.