ZF Live. Mirel Pleşca, CFO Ogilvy, GroupM, Hogarth, care gestionează conturi de 150 mil. euro în România: „În total, ca industrie de comunicare, ne ducem undeva înspre 850 de milioane de euro, din care media - 560 de milioane, agentii de publicitate - 120 de milioane, agentiile de digital - 100 de milioane şi PR - 50 de milioane“

♦ „2021 a fost un an de aşezare, iar 2022 va fi un an de creştere. “ „ Audienţa este mult mai dispersată, iar comunicarea se face pentru grupuri ţintă.“ Piaţa locală...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.