Radiografia pieţei laptelui de băut: piaţa a urcat anul trecut la 1,8 mld. lei, plus 22%. Laptele alternativ, din migdale sau orez, e vedetă, în timp ce laptele praf bate pasul pe loc. Piaţa e împărţită în cinci mari categorii – lapte simplu, lapte de soia, alte tipuri de lapte alternativ (migdale, orez), lapte praf şi băuturi aromate din lapte

Românii au cheltuit anul trecut 1,85 mld. lei pe produse de tip lapte de băut, piaţa crescând în medie cu 21,6%, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Toate cele cinci...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.