ANALIZĂ

Produsele alimentare fără sau cu conţinut scăzut de zahăr încep să „îndulcească“ veniturile producătorilor. În anumite cazuri, vânzările s-au dublat de la an la an. Băuturile tip cola fără calorii au vânzări de circa 300-330 mil. lei anual, pe o piaţă de 2,5-2,8 mld. lei a băuturilor de tip cola, ceea ce înseamnă o pondere de 10-13%

Consumatorii români de su­curi, dulciuri, îngheţată sau lactate se uită tot mai atent pe etichetă, iar conţinutul caloric ori de zaharuri cân­tă­reşte greu în de­cizia de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.