Austriecii de la XXXLutz: Avem strategii de creştere în România ce implică noi deschideri de magazine şi crearea de noi locuri de muncă pe piaţă. Magazinele de mobilă XXXLutz, care au înlocuit brandul kika, au încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 85 de milioane de lei, în scădere cu circa 20% faţă de anul precedent

Retailerul austriac de mobilă XXXLutz are un buget de investiţii de câteva milioane de euro pentru România în perioada următoare. Austriecii de la XXXLutz au deschis în februarie 2021...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.