Radu Topliceanu, BRD: Digitalizarea este o direcţie strategică a BRD. Reducerea numărului de agenţii nu este un scop în sine, ci o tendinţă naturală venită din orientarea mai accentuată către digital a clienţilor

„Numărul total al unităţilor BRD a scăzut cu aproximativ 20% din 2019 şi până acum, iar reducerea va continua. Această ajustare include şi comasarea unor unităţi, eficientizând...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.