Platformele de livrări intră în luptă directă cu retailerii alimentari: FoodPanda şi Glovo şi-au deschis propriile centre de distribuţie, iar eMAG cu Tazz pregătesc un supermarket online cu produse româneşti

♦  Kaufland, Mega Image sau Auchan sunt doar câteva exemple de reţele care s-au asociat în ultimii doi ani cu Glovo, Tazz by eMAG ori FoodPanda pentru livrări rapide  ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.