Bogdan Savin, PepsiCo: Magazinele mici au nevoie să se specializeze pentru a fideliza clienţii. Pandemia a schimbat comportamentul consumatorului, astfel că una dintre aceste schimbări este faptul că oamenii merg mai rar în magazine, însă coşul de cumpărături este mai mare

Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, spune că retailul clasic are viitor, însă ceea ce trebuie să facă magazinele mici din comerţul tradiţional este să se...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.