Valoarea pieţei media va depăşi 500 milioane de euro în 2021, după ce a pierdut anul trecut aproape 4%. Cea mai mare parte a bugetelor de publicitate se duce spre TV

Piaţa de media a suferit anul trecut, din cauza pandemiei, o contracţie de 3,8%, ajungând la valoarea de 462 milioane de euro, dar a doua jumătate a anului şi începutul lui 2021 arată o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.