Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 5,7% în primele patru luni din 2021, însă susţinute doar de apetitul pentru alimente şi tutun. Scad vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei după galopul din primele luni din pandemie de anul trecut
Românii au cheltuit în perioada ianuarie-aprilie 2021 cu 5,7% mai mulţi bani pe produse de larg consum comparativ cu aceleaşi luni din anul anterior, arată o analiză a companiei de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. Restaurantele şi barurile devin un obstacol în calea recuperării ambalajelor. „Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare.“ Care sunt soluţiile?
- Seceta începe să se vadă. Fermier: În judeţul Buzău deja e secetă, dar şi în unele zone din judeţul Galaţi
- Un semnal pentru anul agricol. Ingrid Staver, fermier care cultivă 1.300 ha cu cereale în Galaţi şi Brăila: Ar fi bine să mai plouă, pentru că seceta deja s-a instalat în anumite zone
- Afaceri de la Zero. Alexandra Istrate a pariat pe brandul de accesorii pentru animale MASH şi vrea să deschidă propriul magazin
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. „RetuRO răspunde la două săptămâni. Când trebuie să cerem ridicarea sacilor, se complică situaţia“