Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 5,7% în primele patru luni din 2021, însă susţinute doar de apetitul pentru alimente şi tutun. Scad vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei după galopul din primele luni din pandemie de anul trecut

Românii au cheltuit în perioada ianuarie-aprilie 2021 cu 5,7% mai mulţi bani pe produse de larg consum comparativ cu aceleaşi luni din anul anterior, arată o analiză a companiei de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.