Una din trei maşini Renault vândute în 2020 a avut ca pornire mediul online. Alexandru Vescu, Re­nault marketing director: „Acest mod de a vinde maşini devine o normalitate“. Vânzările online ajută la concretizarea achiziţiilor de automobile noi, iar un site specializat pe comerţul online reduce timpul de aşteptare

„Noi am început acum doi ani cu vânzările online, iar în 2021 avem deja o creştere de 5% faţă de 2020. Acest mod de a vinde ma­şini devine o normalitate. Sunt clienţi care co­mandă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.