Videoconferinţa HR Trends 2021. Vladimir Sterescu, CGS România,cel mai mare operator de call-centere: În recrutare, viitorul este în zona soluţiilor inovative bazate pe machine learning. Anumite joburi pe care le căutăm şi anumite competenţe pot fi identificate cu ajutorul unor roboţi

„Într-o recrutare de masă nu reuşim să facem acel profil psihologic al omului, care ne-ar ajuta să identificăm dacă viitorul candidat se va integra în cultura organzaţională sau...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.